Inget iFokus

Inget

Läst 135 ggr
Condor
0

Skulle ni äta dom här chipsen? 😄

If they can't get it in the sack, they can get it in the snack. An enterprising snack firm has debuted vagina-flavored chips for sex-deprived millennials.
Carmarino
0

Är det Gwyneth Paltrow som står bakom dem? 😉

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Condor
0

#1:

Nej, här är en artikel där det står att det inte är hon, utan ett företag i Litauen.

https://www.miss.at/diese-chips-schmecken-nach-vagina/

Ein Chips-Hersteller aus Litauen hatte die glorreiche Idee, das Knabbergebäck in einer sehr speziellen Geschmacksrichtung anzubieten: Vagina.
Carmarino
1

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Gwyneth Paltrows, 47, onlinebutik säljer ett nytt ljus med en oväntad doft. Namnet på ljuset? ”Det här luktar som min va
snowy00
1

#0: Nej.

Condor
2

#3:

Haha… 😄 det verkar att vara en dyr doft. 75 $ för ett ljus. En påse chips kostar ju också ungefär 10 $.

Jag såg ett klipp där nån testade chipsen. Han tyckte att dom smakar som fisk med curry. 😂 Men han gillade smaken.

johan
0

Verkar vara årets trend.. En annan grej som påstås vara populärt är ju stryka fingrar som varit in i våt snippa på halsen och ha som parfym.

Udda. Men varför inte? Kan tänka mig mycket värre saker att känna förnimmelser av. Majoriteten av all vanlig parfym t ex tycker jag luktar värre än kåt snippa. :)

Patrick Süskind kanske var något på spåren när han skrev boken Parfymen. Riktigt bra bok för övrigt. Filmatiserades också, men även som filmnörd tyckte jag boken var bättre.

Mvh // Johan

pocket, 2016. Köp boken Parfymen : en mördares historia av Patrick Süskind (ISBN 9789174295993) hos Adlibris. Fraktfritt över 249 kr Alltid bra priser och snabb leverans. | Adlibris
snowy00
2

#6: snälla, jag ska äta kvällsmat imorgon….😆😆😆