Inget iFokus

Inget

Etikettbilder
Läst 55 ggr
Sabah
1

Har du tålamod för detta?

Det finns saker som kan få en både fundersam och irriterad. Vad säger du om du möts av dessa saker?

https://www.curioctopus.se/read/30859/16-bilder-som-kan-satta-pa-prov-aven-den-mest-lugna-personens-talamod

💖🧡💛💚💙💜

Även de mest tålmodiga personerna blir irriterade och vi har alla märkt, i vårt dagliga liv, några detaljer som får oss att fråga men varför? Livet är fullt av situationer som prövar vårt tålamod,…
[Vargnatt.]
1

Jag hade skrattat åt alltihop för det här var ju humor på den där härliga sköna nivån och bäst var nog godisautomaten surprise man tager vad man får för pengarna och hissen ursäkta ha ha ha jag var först in här så ut med er allihop vi får inte plats 😂

Jag är egentligen en otålig typ men åt hållet att allt ska ske på en gång helst igår men sånt här det tycker jag bara är för underbart tokroligt hur det kan bli så här har jag tålamodet och ser humorn i det hela om jag mött det där.

Men det är nog många som svär åt det och det är synd för sånt här förgyller vardagen och goda skratt kan vi aldrig få för mycket av 😎

Sabah
1

#1: Håller med dig, det mesta hade jag nog skrattat åt, dock skulle jag nog inte bli glad om jag fick mitt tangentbord så där förstört, skulle förståss aldrig stoppa det i ugnen heller, som det står i texten, men det är väl mer troligt att det hänt något annat, råkat ut för någon brand i närheten eller liknande.

💖🧡💛💚💙💜