Tack för allt!
Hej!
Detta blir mitt sista inlägg på iFokus.se. efter detta inlägg avslutar jag mitt konto för gott.
Igår förlorade jag min enda riktiga bästa vän och Guldhamster Harley.
Och jag känner när Harley gick bort så vill jag avsluta mitt konto.
Tänk så många hemligheter jag och Harley har delat. Så många ledsna dagar, så fanns han där för mig när jag inte hade en enda i skolan. Han kom alltid ut när jag mådde som sämst och tröstade mig. Han gjorde mig till en bättre människa, och det har jag att tacka Harley för.
För många är det "bara" ett djur, men för mig var han hela min värld.
Så jag ber er; oavsett vad någon av er tycker om mig, snälla visa hänsyn att jag har förlorat min bästa vän.
Så jag vill tacka alla från botten av mitt hjärta som har hjälpt mig här på iFokus.se.
❤️Harley❤️ 2021/01/05 - 2022/09/11
För evigt älskad, aldrig glömd❤️ Vila I frid min älskade vän❤️💔
Nej!
Fy 17 rent utsagt.
Har varit trevligt att ha dig här,hoppas du kommer tillbaka.
Gråt ut.💙
Tråkigt att höra! Du är välkommen tillbaka.
Mvh
Mig
Hejdå 🥺 så otroligt tråkigt att höra och jag hoppas att du, när du är redo, kommer tillbaka💙
Mvh 🐾
"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Välkommen tillbaka till iFokus när du vill. Du kommer att må bättre så småningom även om det inte känns så just nu.
#0: åhh. Förstår din sorg. Kom tillbaka när du känner för det.
Vila i frid Harley💐❤️
Tjena^^
Vila i frid lilla Harley.
Du blir saknad på iFokus ❤️
Vila i frid harley
du kommer bli saknad.. 🖤
- Redigerat 2022-09-13 07:43 av [Lilium]
Men jag börjar gråta nu gud vad sorgligt