Förändrar du ditt liv i år?
Bra bild! 😀
Jag har så smått börjat titta efter en utbildning till hösten 2022 eller våren 2023.
Inget hugget i sten ännu.
// Harley
Jag har börjat nytt jobb med delvis annan inriktning mot vad jag gjort tidigare. Gått från att ha eget företag och trivts med det, till att bli anställd på Microsoft.
Jag och min syster har köpt alla andelar av vår mormors hus som vi tidigare ägt tillsammans med kusiner, men dom inte brytt sig om huset.
Händelserikt 2021 och nu hoppas jag på färre funderingar kring stora beslut 2022 och att få landa i det nya.
Mvh // Johan
Det omvälvande som hände satte allt på sin spets och nu är jag bara glad att vi lever. Inget annat har någon betydelse!
#3: Det låter på sitt sätt hoppfullt.
#4: Tack! 💕
Så länge jag får vara frisk nog att klara mig själv och kraven på mig inte är för stora (orimliga) så är jag nöjd. Jag har vissa planer för våren och sommaren och hoppas på att lyckas.
Visst hoppas jag på att få fira Emos Shops 50-årsjubileum den 8/2 2023, men då gäller det att hålla sig vid liv så länge.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Jag kan bara säga såhär: JA! Jag tror dock att min förändring började redan i samma veva som pandemin började. När man går hemma får man tid att fundera och det har varit nyttigt tror jag, inte bara för mig utan för väldigt många. Men jag kommer att förändra mitt liv och det ska bli riktigt skönt :)