Inget iFokus

Inget

Etiketterbilderfeelgoodvardagslyx
Läst 99 ggr
Niklas
3

Lite ruggigt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hela förmiddagen satt jag och frös medan jag jobbade. Det blåser friskt ute och är bara några plusgrader. Då blir det kyligt i gamla hus som vårt.

Efter lunch fick jag nog och tände en brasa. Tre rejäla tallvedträn. Tack vare blåsten blev det ett himla drag. Nu är det lite obehagligt varmt i stället och ändå sitter jag nära ett av fönstren. 😀

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

johan
2

Gnällspik…

Mvh // Johan

Niklas
0

#1: Har inte du något att gnälla över då? Är allt verkligen helt perfekt? Tänk efter.

johan
2

Jag fryser om tårna trots att jag har mitt fårskinn under skrivbordet och ullstrumpor. Det här jävla vädret får en att tro att det redan är midsommar.

Mvh // Johan

Carmarino
3

Tyckte det var ovanligt dragigt i lägenheten idag, och satt och irriterade mig på att det fortfarande var så mycket drag trots bytet av fönster. Sedan upptäckte jag att jag hade glömt stänga balkongdörren efter vädringen. 😳😄

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

johan
0

#4: Jag anar att det kan ha ett samband…

Mvh // Johan

Niklas
0

#3: Du ser, du har det inte heller så bra som du trodde innan du kände efter!

#4: 😂

Carmarino
1

#5: Ja, det blev åtminstone avsevärt mindre dragigt när jag stängde balkongdörren. 👍

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

johan
2

Och filmen jag får ladda ner helt gratis tar dessutom jättelång tid att ladda ner. Hur kan världen göra så här mot mig?

Mvh // Johan

Niklas
2

#7: Då låter det som om du har hittat ett samband. Låt dörren vara stängd och se om det håller i sig.

#8: Låter som Illuminati. Det är typiskt sånt de ägnar sig åt.

Maria
3

Jag sitter också här och fryser för jag har öppnat dörrarna så katten Lakritz kan gå ut.
Då upptäcker jag att han bäddat ner sig i min säng.😃

/Maria

Carmarino
1

#9: Ja, nu har dörren varit stängt ett tag och det blir bara varmare och varmare, så det finns definitivt ett samband.

Carmarino
1

#10: En av anledningarna till att jag öppnade balkongdörren var också för att katterna skulle kunna gå ut på balkongen - och en av katterna hade också bäddat ner sig i min säng. 😄