Vet du vad Google vet om dig?
Vågar du se vad Google vet om dig? Okej, besök den här sidan:
https://adssettings.google.com
Var det väntat eller oväntat?
Ja, att Google var av den uppfattningen att jag är gift var oväntat, då jag är lyckligt ogift. 🤭
#1: Nja, är du verkligen inte det? Google säger ju att du är det och de brukar ha rätt. 🙂
#2: haha, de bommade även på jobb.
Jobbar på varuhus, men om man vill tro Google så sysslar jag tydligen med jordbruk/kemikalier. 👍
Google gissar hejvilt kan jag ju bara säga, var inte många saker de hade rätt i.
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
#3: Ja, kanske, eller också är du mytoman. Eller Google.
#5: vet inget om vare sig jordbruk eller kemikalier, så tror nog att Google hittar på. 🙃
Skulle dock vara roligt att se vad deras statistik bygger på.
Det var spännande. Jag ska tydligen vara gift, inte ha några barn och jobba i sjukvården.
(Sambo(förlovad), 2 barn, byggbranschen.) 🙃
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
- Redigerat 2021-02-24 17:47 av MarHai
Mig vet dom ingenting om. Jag har inget google konto, ingen smartphone och när jag surfar ställer jag browsern på "in Private". 😁
Haha, det här var roligt. ålder och kön var rätt och en hel del andra saker med. Men lyxbilar och militärhistoria vet jag inte riktigt varifrån google fått det ifrån.
#8: Ja som dubbelagent för illuminati och ALLURCO vet du förstås hur man gör sig osynlig 😁😂
#2: 😂😂😂
Några rätt hade google, men inte många xD
Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian
När jag googlar på mig så står det att jag finns på Lexbase.. om man sedan klickar vidare så står det att det inte finns någon upplysning.. Jag är en hederlig medborgare även om jag snattade en och annan kola i min barndom 😊
#13: Jag tror snatteri av kola försvinner ur brottsregistret efter 35 år.
Det är inte mycket google vet om mig när jag goolgar och så låter jag det förbli för vad ska man därute och göra och vad ska andra med information om mig att göra så intressant är det inte 😂
Jag har medvetet låtit bli att mata google och gmail det har jag haft, hmm tror jag har ett kvar men under helt annat namn så har även mina vänner gjort men vi vet mellan oss vilka vi är och det räcker 😎
Just det ett litet tillägg, jag får inga annonser eller reklam från någonstans så jag har kanske lyckats hålla mig på min kant så att säga 😂
- Redigerat 2021-02-26 16:59 av [Månglädje]
Ålder och kön var det enda som var rätt. Jag är tacksam för det.