Inget iFokus

Inget

Etiketterfeelgoodmeningslöst
Läst 106 ggr
Herveaux
1

Hur mår ni idag?

Jag hoppas det är fler än mig som har en riktigt härlig måndag.
God natts sömn, bra flyt på jobbet, solen skiner… Härligt värre!

Hur har er vecka börjat?

// Harley

[GIKmio]
2

Här är det bra. Det har kommit lite snö som lyser upp. Nu tittar dessutom solen fram 🙂

perk
1

Sitter vid datorn och lyssnar på Björn J:son Lindh och Brusa Högre Lilla Å, minus 12 ute och älskar vinter det snöar lite lätt. Ändå sitter jag och längtar till Thailand, känns lite kluvet😕

Om aftonen får den late brått🙂

"Kärleken är blind…❤️….men synen återfås genom äktenskap"

flocken
1

Gjort ögonbottenfotografering. Så veckan hade kunnat börja bättre. Klarar inte av skarpt ljus, huvudvärk och allmänt matt. Men nu är det gjort. Tre år till nästa gång.
De vidgar pupillerna med olika droppar. Såg nästan ingenting timmarna efter.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Herveaux
0

#3: Oh, det har jag också varit med om. Otroligt obehagligt efteråt innan dropparna slutar verka. 😟

// Harley

flocken
1

#4: nu ser jag iaf helt ok. Men huvudvärk och matt. Ögonen är fortfarande helt svarta. 8 åringen tycker det ser obehagligt ut.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Fridaaaa
1

Bra start på nya månaden! :)

Veckohandlat, sonen har varit på förskolan och jag har förberett inför nya kurser som startar imorgon :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

LosGinos
1

Fått massor utav snö. Vilket är härligt. Vi ligger runt -10 till -15 minus om dagarna. Samt att jag fått hem mitt VR-set, så jag är nöjd :D

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

[GIKmio]
1

Tagit en promenad i solskenet. Är ett tunt lager med snö. Det räcker och blir inte så mycket blöta den dag det ska bort. Om det nu inte kommer mer snö framöver. Så idag känner man sig pigg 🙂

Fridaaaa
0

Fy sjutton så kallt….

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.