Vem blir nya ICA-Stig?
Någon som vet?
Eller någon som har en gissning?
/Maria
Varför ska Loa Falkman sluta?
Jag har inte en susning.
Eftersom jag är sjukskriven så har jag sett en del på TV😉 och det har liksom varit en följetong nu där det varit lite spänning angående hans avgång. På söndag tror jag att nya Stig ska presenteras.
/Maria
Jag har inte en aning, men gissa kan man ju. Dermot Klemenger? Ravelli? Tony Erving?
Jag såg ett vykort från England på anslagstavlan. Annars ingen gissning! Mvh/WL
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Såvitt jag förstått tycker Loa att sex år som ICA-Stig räcker.
I den senaste filmen fick man se lite av den nya ICA-Stig och jag tyckte det såg ut som Johan Rheborg, men det var bara en väldigt snabb glimt så jag kan ha sett fel.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#4Jag såg också den snabba glimten 😄
/Maria
#4: Skulle det kunna vara.
Jag så flera förslag när jag googlade som Dan Ekberg och Thomas Ravelli.
/Maria
I så fall har Dan Ekborg bytt frisyr, och Ravelli har inte så mycket hår. Fast Johan Rheborg har också rätt högt hårfäste, men han kanske har låtit håret växa lite och kammat det framåt lite.
Vi lär ju i alla fall få veta på söndag kvart över nio. 😊
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
- Redigerat 2021-01-26 16:24 av Carmarino
Haha så spännande 😃
Inte så stora saker som roar så här I coronatider.
/Maria
Björn kellman var jag inne på. Men säkert helt galet 😄
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Det finns två ICA-butiker där jag bor. Vid den ena så är det en brant sluttning bakom som går upp mot en trafikerad gata där folk gått uppför och nedför och trampat upp ett spår. En natt hade något varit där och satt upp en skylt "ICA-Stig" Det var fyndigt tycker jag 😁
#11 Haha😀
/Maria
Jag minns när Hans Mosesson var ICA-Stig.
Vi var och handlade på just ICA och jag hamnade bredvid honom i kön. Det kändes märkligt.
Han bor ju ganska nära oss.
En annan gång stod han som Stig i entrén till vår ICA och önskade alla välkomna😀
/Maria
#10: Ja, Björn Kjellman har åtminstone rätt frisyr, så det kan vara han.
#13 Han låter som han är stockholmare, men han verkar vara en göteborgsskådis. Har sett honom i Svenska Hjärtan och Andra Avenyn..
#14: fick bara känslan av att han skulle passa. O det ser ut att vara en relativt vältränad man.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Tänk om det skulle vara en kvinna?
#17 Som förr då ICA hade en tecknad reklam med Monica.. och Icander..
Staffan Ling en vild gissning🙄 😳
Om aftonen får den late brått🙂
"Kärleken är blind…❤️….men synen återfås genom äktenskap"
#18: 😄
#19: Staffan Ling är 75 år. Tror du de väljer någon så gammal?
Det kan även vara någon som många känner igen till utseendet men inte är så känd till namnet. När sker avslöjandet?
Söndag kväll tror jag.
/Maria
Var det inte en skylt bakom där det stod-Adam och Eva- Det var väl Björn Kjellman som spelade Adam? Kanske är han då? Mvh/Wl
#24 När han går fram emot plankan tycker jag mig höra ett kort skratt som låter som Björn Kjellman.
Det är Björn Kjellman.
Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian
#27 En gissning eller vet du?
/Maria
#27 Kjell Björnman menar du 😎
#27. Det är en gissning. Men den kommer stämma.
#29. Precis 😂
Pratade med en bekant idag. Det finns en del ledtrådar i reklamfilmen. Bland annat Adam och Eva och även en Zingo fastän jag såg ingen Zingo. Adam och Eva och Zingo är två filmer som Björn Kjellman har huvudrollen i.
Suzanne Reuter😀😀😀 Yess…
/Maria
Det blev visst två chefer. Björn Kjellman också 😃😃😃😃
/Maria
Då hade jag inte helt fel! En kvinna!
- Redigerat 2021-01-31 21:27 av Vixxen
Suzanne Reuter tror jag kommer att passa alldeles utmärkt!
Men det blir säkert bra med Björn Kjellman också. 🙂
- Redigerat 2021-01-31 21:31 av Caeli
ah, och jag hade inte en aning om att Ica-Stig har bytts ut genom åren. Trodde att det var samma gubbe hela tiden. 😂
#36 Hahahah så kul!
#37: Jo, så blir det när man inte tittar något speciellt på tv. 😛