Inget iFokus

Inget

LĂ€st 166 ggr
[MÄnglÀdje]
3

Kan ni joddla

Jag Kan 😂 och jag Ă€lskar allt men kan ni joddla pĂ„ riktigt ) jag kan 🎅🎅🎅

Maria
0

Jag kan absolut inte joddla😀

/Maria

Staffan
3

Upp md en film till dĂ€r vi fĂ„r höra dig joddla dĂ„, man kan ju inte sitta och hĂ„lla det magiska partytricket för sig sjĂ€lv
 :)

Maria
0

#2 Just det. Det vill man ju gĂ€rna höra🙂

/Maria

Vixxen
0

#2: Vi vĂ€ntar! 😛

Carmarino
0

Kan inte joddla, men var nĂ€ra att köpa en bok - med tillhörande ljudskivor (det var pĂ„ 70-talet) - om hur man lĂ€r sig joddla. 😄

ÂĄÉčnʇɐuƃıs ÉŻos uǝp ɐɄ Ʉɔo uǝʇxǝʇ ÉčÀɄ uǝp ɐÉčǝıdoʞ ʇʇɐ ÉčĂ¶ÉŸ Éčɐlʞ Ă„sʞɔo uɐʇn ʇÉčɐɯs ɐÉčɐq ǝʇuı np ÉčĂ€ ÉčÀɄ ʇǝp ɐsĂ€1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

[MÄnglÀdje]
0

NĂ€ni har joddlas inte inför alla pĂ„ öppet forum, inte en chans 😂

Fick ju inte med frĂ„gan i ts och allt blev helknepigt innan jag Ă„kte ur datorn och frĂ„gan skulle vara om ni andra har nĂ„got speciellt ni gör som Ă€r ovanligt som exempelvis att joddla ? kul udda roliga saker helt enkelt 😎

Vixxen
2

#6: NÀ, nÀ, nÀ!
Har du sagt A fÄr du sÀga B. Nu vill vi höra! Upp till bevis!

• Redigerat 2020-12-24 11:26 av Vixxen
Condor
0

InbÀddat innehÄll kan anvÀnda tredjepartscookies och spÄrningsskript.

SÄ hÀr kan man lÀra.

Vixxen
0

#8: Det var dig vi ville höra!

Condor
1

#9:

Men jag har vÀl inte sagt att jag kan joddla.

[MÄnglÀdje]
0

Skulle vi nĂ„n gĂ„ng ses IRL sĂ„ lovar jag att joddla för er men icke pĂ„ forumet, no way inte en chans 😅

Vet inte hur lÀtt det Àr att lÀra in för mig bara kom det en dag nÀr jag var barn sen har det bara suttit i.

Herveaux
1

Inte samma sak förstÄs men min chef brukar anvÀnda kulning nÀr hon lockar pÄ hÀstarna nÀr de vandrat ivÀg lÄngt i deras enorma sommarhage.
Otroligt hur lÄngt tonerna fÀrdas.

// Harley

[MÄnglÀdje]
0

#12: Kulning Ă€r helt underbart och visst Ă€r det mĂ€ktigt hur tonerna kan fĂ€rdas 😎

Vixxen
0

#10: FörlĂ„t! Var lite för snabb dĂ€r

Det var riktat till #6

LosGinos
0

Nej jag kan inte joddla, men tycker det Àr rÀtt hÀftigt faktiskt!

SajtvĂ€rd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vÀnlig hÀlsning Brian

Draken
0

Jag kan inte joddla, men jag Àr riktigt fascinerad av att lyssna pÄ de som kan. Tycker, pÄ nÄn konstig nivÄ, att det Àr riktigt vackert 
Om personen som joddlar kan riktigt vill sÀga.

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. LÄnghÄrig Chihuahua

Kennel Teiashis