Inget iFokus

Inget

Läst 113 ggr
johan
1

Första gillade videon?

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Lägg in en länk till den första video du Gilla-markerat på Youtube. (Du hittar dom bland dina spellistor)

Här är min.

Mvh // Johan

Niklas
0

Det är tomt under spellistor. Betyder det att jag inte har gillat någonting, att jag hatar allt?

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

[Moon AppleGrey]
0

Den första var tydligen en tutorial. ^^

[Moon AppleGrey]
0

#1: Har du aldrig tryckt på gillakappen/tummen upp när du sett en video?

Maria
0

Jag kollar jättemycket på Youtube men kan inte minnas att jag brukar "gilla" Finns det en sådan funktion på Youtube?

/Maria

[Moon AppleGrey]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#4: ja, det gör det. Men det kräver att man har ett konto där, förstås.
Om du ser på skärmdumpen så ser du har jag har tryckt på ikonen för gilla, och därför så finns den videon i spellistan för gillade videor. (var faktiskt den andra videon jag någonsin gillat på sidan, tydligen. ^^)

Maria
0

#4 Aha.
Vad innebär det att ha ett konto? Vinner man några fördelar?

/Maria

johan
1

#4: Med tanke på att i princip alla Youtubers i alla videos uppmanar dig att gilla och prenumerera så är det lite imponerande att du missat det. :)

#6: Med ett konto kan du följa kanaler du är intresserad av och få rekommendationer baserat på vad du tidigare verkar vara intresserad av. För mig är det mest på Youtube ointressant, men det finns många personer/kanaler som har jättebra innehåll som jag vill bli aviserad om när dom lägger upp nya videos.

Mvh // Johan

Carmarino
1

#1: Du kan ju också ha tagit bort gillamarkeringarna?

Har inte gillat så många videor faktiskt, men här är den första i listan - kanske inte så förvånande val när det gäller mig. 😊

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[Moon AppleGrey]
0

#6 som Johan säger så kan man följa de personer/kanaler man tycker lägger upp bra innehåll genom prenumerationsfunktionen.

Sedan kan det också vara att man själv lägger upp videor. Det beror på vad man känner för.
Hade tidigare ett konto där (som jag valde att avsluta för några år sedan) där jag lade upp videor från tiden jag fortfarande fandubbade.

TatsuOni
1

Det var inte den bästa kvalitén på den första videon jag gillade, men så var det ju ett antal år sedan också 😅

"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Maria
2

Ah tack ska ni ha för förklaringar.

#7 Det är mycket jag missar numera 😉

/Maria

Staffan
1

Jag hade gillat 13 videos och den första var 2006.
Den här var också med på min korta lista. Jag använder ju å andra sidan inte Youtube särskilt mycket… ;)

// Staffan

• Redigerat 2020-12-01 12:30 av Staffan
LosGinos
0

#12: Jag vet inte varför. Men blir så glad av denna hahah!

Har haft många konton överitd.. Minns inte vilket som är mitt första. Men på mitt nuvarande konto är detta klipp det första, och enda jag gillat.

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

Niklas
0

#3, #8: Det tror jag inte att jag har gjort (tagit bort gilla), fast jag har kanske inte gillat något där heller. Jag har några andra konton också. Där kan jag ha gillat något.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning