Inget iFokus

Inget

Etikettvärlden
Läst 74 ggr
Staffan
2

Starkt gjort

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Rätt strongt gjort att lyckas operera bort blindtarmen på sig själv…

// Staffan

Carmarino
0

😮

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Herveaux
3

Åh, den historien har jag hört om. 😲
Hans assistenter bestod av en meteorolog och en mekaniker.
Leonid kunde givetvis inte ge sig själv narkos men lokalbedövning fungerade för att lindra smärtan och hålla huvudet klart, så klart det kan vara när man brottas med feber… och stressen över att bokstavligen hålla sitt eget liv i sin händer.

Leonid vart väldigt medtagen och fick operera i ett par minuter och sen vila i ca 25-30 sekunder för att sedan fortsätta med ingreppet.
Operationen tog allt som allt 2 timmar.

Han återvände senare till hemlandet som en hjälte och belönades med utmärkelsen Arbetets Röda Fanas orden för sin insats.

// Harley

Staffan
0

#2 Intressant. Tack för att du kompletterade mitt första inlägg med tillhörande värdefull information! :)

Herveaux
0

#3: Det var så lite så. Snarare jag som ska tacka för att det kom tillfälle för mig att babbla loss. 😅

// Harley

Maria
1

Himmel. Det är ju nästan övermänskligt.

/Maria

Sabah
0

Nu blev jag verkligen mållös!

💖🧡💛💚💙💜

LosGinos
0

Wow! En annan blir ju nästan svimfärdig av lite blod. Ruggigt imponerad av detta. Well done!

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian